مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 07:052021-01-16اقتصادي

فارس من| دستگاه شناسایی جاده های آسیب دیده وارد کشور شد


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سامانه هوشمند خرابی های جاده ای وارد کشور شده است، گفت: دستگاه تصویربرداری هوشمند جاده ای همه سطح معابر را اسکن کرده و نقاطی که خرابی احتمالی دارد را مورد بررسی قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مخاطبان این خبرگزاری با ثبت سوژه ای با عنوان ، خواستار پیگیری این مسئله شدند.

در همین رابطه مجید کیان پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمان حاضر حدود 500 نوع آزمایش در بخش های مختلف قیر، بتن، آسفالت، سنگ، زمین شناسی، مقاومت مصالح در حوزه فعالیت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک انجام می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مهم ترین هدف آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک حضور گسترده تر در پروژه های زیربنایی و در قسمت ساختگاه و بخش مطالعات ژئوتکنیک آنها و کنترل کیفی حین اجرای کار است.

کیان پور ادامه داد: به تازگی امکانی به نام سامانه PMS یا سامانه مدیریت روسازی را در کشور وارد کرده ایم که به صورت دانش بنیان، بر اساس تکنولوژی روز و با دستگاه اسکنر هوشمند جاده ای همه سطح معابر را اسکن کرده و نقاطی که خرابی احتمالی دارد مورد بررسی و در فریم های مختلف تصویربرداری و کنار هم گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دستگاه شناسایی جاده های آسیب دیده وارد کشور شد

فارس من| دستگاه شناسایی جاده های آسیب دیده وارد کشور شد